Pogoji poslovanjaIzjava o zasebnostiPravila nagradne igreUporabni člankiMustadPašna opremaO podjetjuKontakt
Kategorije

Več
Poleg izdelkov v naši spletni trgovini, lahko pri nas naročite tudi katerikoli izdelek s spletnih strani HKM, EKKIA ali HORIZONT, samo po telefonu ali e-pošti nam javite kode željenih izdelkov.


Facebook
Mustad
Pogoji poslovanja


1. Registracija

Registracija je koristna predvsem za kupca, saj mu omogoča hitro in enostavno naročanje izdelkov brez dodatne poti v trgovino ter pravilno dostavo pošiljke na dom na podani naslov.
Ko kupec želi oddati naročilo, se mora registrirati. Pri prvi registraciji si sam izbere svoje uporabniško ime in geslo, ki ju uporablja pri vseh naslednjih nakupih. Pridržujemo si pravico, da kupca, ki se prvič registrira, preverimo preko telefona, ki ga je navedel.
Z uspešno izvedeno registracijo kupec soglaša s Splošnimi določili poslovanja Signal Internet trgovine. Ob spremembi splošnih določil se podjetje Signal zaveže, da bo kupec o tem tudi ustrezno in pravočasno obveščen.

2. Varstvo osebnih podatkov
Kupec z izvedeno registracijo dovoljuje podjetju Signal zbiranje in uporabo osebnih podatkov, ki jih vnese pri registraciji. Podjetje Signal pa se zavezuje pridobljene osebne podatke uporabljati in varovati v skladu z zakonom o varstvu osebnih podatkov. Vsi podatki, ki jih kupec navede pri registraciji ali kasnejših spremembah, so namenjeni le poslovanju Signal Internet trgovine in jih podjetje Signal ne uporablja v druge namene ali posreduje tretji osebi.

3. Varnost trgovanja prek interneta
Podjetje Signal kupcu zagotavlja varnost pri naročanju izdelkov in podajanju ostalih osebnih podatkov. Naročilo se shrani v bazo, do katere ima dostop le administrator, ki spremlja potek naročil in jih posreduje izdaji. Za dostop do baze naročil in podatkov sta potrebna uporabniško ime in geslo, ki ga ima samo administrator. Podjetje Signal uporablja način varovanja podatkov, kot je: sistem uporabniških imen in gesel, sistem osebnih kod in podobno.

4. Naročanje
Naročanje v Signal Internet trgovini poteka po sistemu 24x7 - 24 ur, vse dni v tednu.
Kupec se pred prvim nakupom registrira tako, da odpre nov uporabniški račun. Pri registraciji navede svoje osebne podatke (označeni z * so obvezni), se seznani s pogoji poslovanja in potrdi sprejem le-teh. Kasneje se uporabnik prijavi z uporabniškim imenom in geslom. Blago se naroča v slovenskem jeziku z načinom potrjevanja ogledanih artiklov.
Kupec izbira in naroči izdelke, ki so mu na voljo v katalogu izdelkov, razvrščenih v blagovne skupine. Za lažje in hitrejše iskanje določenih izdelkov ima kupec na voljo rubriko "iskanje", kjer po nazivu išče izdelke in jih naroči. S potrditvijo naročila je kupec oddal naročilo. Izpolnitev pogodbe (naročila) je enkratna. Potrjeno naročilo se smatra kot sklenjena pogodba med kupcem in podjetjem Signal d.o.o.. Pogodba se vedno (in samo) sklene v slovenskem jeziku. Vsa prejeta naročila oz. sklenjene pogodbe so shranjena v arhivu na sedežu podjetja in so na željo kupca vedno dostopna na vpogled.

4.1. Navodila za naročanje
Vsak uporabnik z namenom nakupa mora prvič opraviti registracijo. S tem poda osebne podatke, potrebne za dobavo blaga in osnovno kontaktiranje, ter se seznami s pogoji poslovanja. Ob registraciji pridobi uporabniško ime in geslo, ki v bodoče uporablja pred nakupom.
V seznamu si ogleda artikle. Pri vsakem artiklu ima možnost navajanja količino istega artikla in potrditveno ikono "Kupim".
Ko poda količino (začetna količina je 1 kos), potrdi ikono "Kupim". Artikel se mu izloči in kupec ima na voljo izbirati med posebnostmi artikla (barva, velikost,...). če hoče enak artikel različnih dimenzij, barv,... ga mora vsakič znova potrditi. Ko konča izbiro pri enem artiklu, potrdi zeleno ikono z nakupovalno košaro "Kupim".
Prikaže se mu vsebina nakupovalne košarice. Na desni strani ima dve ikoni, s katerima lahko spreminja količino izbranega artikla ali pa ga odstrani s seznama.
Za nov artikel klikne na "Nadaljevanje z nakupom". Tako poljubno niza artikle v nakupovalno košaro.
Ko potrdi željene artikle, klikne na "Blagajna". V tej fazi lahko kupec izbira drug naslov za dostavo, kar označi na dnu trenutne strani.
Po kliku "Naprej" izbira o načinu dostave med poštnim po povzetju ali osebnim prevzemom v trgovini.
Po kliku "Naprej" lahko poda bistveno opombo.
Na koncu dokončno potrdi naročilo, ki ga lahko vidi tudi v lastni elektronski pošti, prav tako pa si ga lahko ogleda na "Stanje vašega naročila".

Opomba: vse velikosti in barve posameznih artiklov niso vedno na voljo.

5. Cene izdelkov
Kupec plača blago po cenah, ki veljajo na dan naročila in je blago na zalogi. Cene veljajo po veljavnem ceniku podjetja Signal in so navedene ob izdelku. Pri morebitni podražitvi blaga, ki ga je kupec že naročil, se kupca obvesti in na njegovo voljo izvede ali prekliče naročilo.

6. Plačevanje
Kupec lahko plačujejo naročene izdelke z: gotovino ob prevzemu blaga na domu ali z gotovino oz. plačilno kartico ob prevzemu blaga v eni od Signalovih trgovin (Clair v Zbilju in Clair v Mariboru).
Pravne osebe ali samostojni podjetniki pa se morajo v primeru plačevanja z odlogom predhodno dogovoriti s prodajalcem.


7. Stroški naročanja, dostave in dostava 
Vse izdelke, naročene v Signal Internet trgovini, dostavimo na dom, v službo oziroma na željeno lokacijo na območju Slovenije. Kupec lahko naročilo tudi osebno prevzame v trgovini Clair, Zbilje 4H, Medvode ali Clair, Dupleška cesta 239, 2000 Maribor.

Stroški komunikacijskih sredstev (naročanja preko telefona in interneta) se ne razlikujejo od običajne tarife, ki jo kupec običajno plačuje.

7.1. Stroški dostave blaga

Stroški dostave blaga se obračunajo po veljavnem ceniku Pošte Slovenije.

7.2. Termini dostave
Naročila, ki jih podjetje prejme do 12. ure istega dne in vsebujejo blago, ki je na zalogi v poslovalnici, bodo poslana kupcu še istega dne, v nasprotnem primeru se kupca obvesti ali je pripravljen počakati na dobavo blaga. Kupec bo blago prejel v teku naslednjega dne na dom oz. želeno lokacijo. Če kupca ni na dostavni lokaciji, ga kurir obvesti po telefonu, ki je dodan pri naročilu oz. registraciji.

Kupec lahko izdelke tudi osebno prevzame v trgovini Clair, in sicer od ponedeljka do petka med 8.00 in 18.00 uro, ter v soboto med 9.00 in 12.00 uro.

7.3. Prevzem blaga
Naročeno blago je kupec dolžan prevzeti ter ga plačati z gotovino kurirju.
Ob prevzemu je kupec dolžan preveriti količino in kvaliteto naročenega blaga in s svojim podpisom potrdi količinski in kakovostni prevzem blaga.

7.4. Preklic naročila
Ko kupec potrdi naročilo. se ta arhivira v bazi naročil internetne strani. Kupec lahko kadarkoli pred odpremo prekliče svoje naročilo telefonsko ali pisno preko elektronske pošte razen če gre za blago, naročeno izrecno po kupčevi volji.
Pri prodaji blaga po pošti ima kupec pravico, da v petnajstih (15) dneh po prejemu blaga podjetju pisno sporoči, da odstopa od naročila.
Če je kupec blago že prejel in od naročila odstopi, mora blago nepoškodovano in v nespremenjeni količini odposlati podjetju v petnajstih (15) dneh po sporočilu iz prejšnjega odstavka, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.
Vrnitev prejetega blaga podjetju v osmih dneh po prejemu se šteje za sporočilo o odstopu od naročila. Stroške dostave krije kupec v kolikor je bila dostava izvedena v skladu s splošnimi pogoji.

8. Reklamacije
Vsako reklamacijo bomo poskušali rešiti v dobro kupca, v skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov.

9. Pomoč
Potrošnik dobi dodatne informacije in pomoč ter reklamacije:
- preko elektronske pošte: infomb@signaldoo.si

Jezik
Pozdravljeni, GOST
Vaš nakup
Trenutno prazno.
0Naročeno:
0,00 €Skupaj:
Vizitka

Trgovina Clair Zbilje
Zbilje 4H
1215 Medvode
Tel.: +386 (0)1 36 15 145
GSM: +386 (0)41 689 980
info@signaldoo.si

PON. - PET.: 8:00 - 18:00
SOBOTA: 9:00 - 12:00
Ob nedeljah zaprto.

Trgovina Clair Maribor
Dupleška c. 239
2000 Maribor
Tel.: +386 (0)2 46 18 162
GSM: +386 (0)51 620 324
infomb@signaldoo.si

PON. - PET.: 8:00 - 18:00
SOBOTA: 9:00 - 12:00
Ob nedeljah zaprto.


Trgovina Novi Sad
Alberta Ajnštajna 2
21000 Novi Sad
Srbija
Tel.: +381 (0)6 448 924 52
clair@eunet.rs

Radno vreme:
PON. - PET.: 9:00 - 17:00
SUBOTOM: 9:00 - 12:00
Nedeljom zatvoreno.

Video vodiči
Kako pravilno osedlati konja - angleški stil




Kako pravilno osedlati konja - western stil




Postavljanje trajne ograje z "Easy Post" sistemom




Horizont GPS in SMS varovanje električne ograje



Ogled vseh videov
Naše novice
Naročite se na naše novice:
E-pošta:

Powered by CubeCart